Способи доставки
При замовленні до 15.00, відправка в день замовлення.

Доставка «Нова Пошта» за тарифами перевізника.

Накладний платіж (оплата на пошті при отриманні товару), при цьому мінімальна сума замовлення 300грн. Замовлення вартістю до 300грн відправляються по передплаті.

Доставка «УКРПОШТА» за тарифами перевізника.

Накладний платіж + ПЕРЕДПЛАТА 100ГРН ( замовлення від 100грн). Решту ви сплачуєте при отриманні на пошті
Передплата на доставку – обов’язкова!

 

Способи оплати

Оплата за реквізитами
Шановні відвідувачі нашого інтернет-сайту! Ми старанно працюємо не перший рік, тому ви можете сміливо робити оплату замовлення на рахунок і будьте впевнені в тому, що ваші гроші ніде не загубляться. Ви обов’язково отримаєте своє замовлення після оплати.

Як тільки ви зробите замовлення, ми відправимо вам повідомлення з реквізитами для оплати. Після оплати можемо попросити надати скрін платежу, коли того вимагає ситуація. Всі оплати регулярно перевіряються. Будьте спокійні, ваші гроші ніде не загубляться і ми не забудемо про ваше замовлення. Всі замовлення відправляються в кінці робочого дня.

Післяплата «Нова Пошта»
Післяплата ― це платна послуга Нової Пошти, вартість якої становить 20грн + 2% від суми замовлення, понад плату за доставку.

 

Гарантія та повернення

Наш веб-сайт надає гарантію 14 днів з моменту отримання продукції на наступні категорії: Стартові набори, Батарейні моди, Pod-системи, атомайзери, зарядні пристрої.

Гарантія не поширюється, якщо:

– пристрій залитий рідиною;

– пристрій має механічні ушкодження;

– до програмного забезпечення внесено зміни;

– порушено збереження гарантійних пломб;

– відсутня коробка;

– відсутній оригінал або копія чека, отриманого на пошті.

На протязі 14 днів ви можете повернути, чи обміняти товар належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» за наступних умов:
1) товар не був у використанні. У разі виявлення слідів використання (в пристроях навні залишки рідини, чи аромат від них), магазин може відмовити у здійсненні повернення товару з причини недотримання даного пункту. Товари, які відносяться до категорії витратних матеріалів (випарники, спіралі, проволока, вата та ін..), а також товари особистого використання, коли відбувається безпосередньо контакт (атомайзери, дріп-тіпи, картриджі, pod-системи) підлягають заміні тільки в фабричному пакуванні;
2) відсутні сліди використання (потертості, царапини, сколи, збережені захисні плівки на корпусі чи екрані);
3) повна комплектація товару і не порушена цілісність пакування та наявність заводських пломб.

Витрати на доставку при обміні чи поверненні товарів здійснюється за власний рахунок покупця. Після отримання нами виробу, ми продіагностуємо його стан для виявлення причини поломки (на протязі 5 робочих днів). У разі виявлення заводського браку, чи несправності не з вини покупця, буде здійснений безкоштовний ремонт чи заміна девайсу. Якщо несправність пристрою стала можливою з вини користувача, то діагностика та ремонт здійснюється за його рахунок.

Відповідно до Закону «https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Tex